lørdag den 27. december 2014

Fødselsdagskort

Jeg havde igår fornøjelsen af at lukke de spændende kuverter fra fødselsdagskortgruppen der er dumpet ind i postkassen de sidste 14 dage, og posten havde nået at bringe kort fra alle frem til dagen.

Det første fra AKA et flot kort i en lidt anderledes størrelse

Det næste er fra Moster Olivia flot med hjemmestøbte gipsfigurer

Og fra Evil Eve, spændende opsætning med fugl i kork og flot udnyttelse af printet på baggrundspapiret

Solveig kom selv med kortet, der samtidig indeholdt gavekort fra hende og min mand, sødt kort, hvor div. Die har været i gang 

Denne søde fe kom fra Dorte

Og et flot skærmkort fra Rysse, i lilla naturligvis
Og bagsiden

Traditionen tro var der også hjemmelavet kort fra mine forældre, flot med stempler og bling


Mange tak for alle de flotte og spændende kort, de er allerede blevet studeret nøje både af mig og familien

Der var ikke scrap hverken blandt jule- eller fødselsdsgsgaverne, og så alligevel, jeg fik et gavekort til Picturing the World og mon ikke det bliver brugt når vi 3. Januar fylder bilen og sætter kursen mod Fyn til marathonscrap 







2 kommentarer:


  1. Super flotte kort du har fået. Glæder mig til vi skal af sted til Fyn.

    SvarSlet
  2. Ve lbekomme med det ene kort !
    Og det er nok fordi du allerede har så meget scrap, at du ikke har fået mere.....
    Nu forstår jeg så også hvad Solveig mente med Fyn og ses der. Næh....det gør vi ikke.
    Men tilgengæld ja til Solveig om at det var sengesæt til H den 23. dec. Flot.

    Fortsat gode juledage til jer alle.

    SvarSlet