tirsdag den 9. december 2014

9. December


Jeg har også lavet et par lysstenen, disse er dog i halv størrelse af dem man ellers ser. Jeg kunne ikke beslutte mig for hvilken vej de skulle vende, så de er på højkant på den ene side, og lagt ned på den anden, jeg tror dog jeg foretrækker dem på højkant. 



Fornylig var vi på SAM hvor jeg gik ombord i billederne fra brylluppet, jeg havde fået lavet nogle forstørrelser og de skal laves som alm. LO mens de øvrige billeder nok mest bliver PL stil.
Planen var at købe materialer til SAM men det viste sig at blive noget af en opgave, jeg ville have noget i lilla da det var en af bryllupsfarverne men det var nærmest ikke til at opdrive - men lidt blev det da til.

Dette papir var dog noget jeg havde med hjemmefra, og i øvrigt noget af det allerførste scrappapir jeg købte. 
Lidt sjovt når jeg ser andre scrappe i lag-på-lag stil bliver det bare så flot, men jeg kan slet ikke finde ud af det selv, det bliver i stedet noget meget enkelt.
Billedet er fra lige før vi skulle ud af døren, vi var travlt optaget af at snøre Nadjas kjole da min mand kom og skulle have hjælp med selerne, Nadja havde heldigvis et par ledige hænder, for vi fyldte midt i stuen så Nikita kunne ikke komme til og hjælpe




9 kommentarer:

  1. Fint samarbejde =0) og godt det blev foreviget og gemt. =0)

    SvarSlet
  2. samarbejde er altid godt og et fint layout.

    SvarSlet
  3. Hey, det har jeg da set i virkeligheden! Det er superflot og ja, god historie.
    God aften.

    SvarSlet
  4. Rigtig flot LO her og skønt når det hele lige går op i en højere enhed som det gjorde her ha ha ha. Sig til hvis du stadig mangler lilla papir, tror jeg har noget i gemmerne fra nogle sampakker jeg fik for år tilbage for det er bestemt IKKE mine gå til farver, så tror det er gemt helt i bunden af stakken her he he he

    SvarSlet
  5. De lyssten er supersøde - både på den ene og anden led :)

    SvarSlet
  6. Flotte lyssten! Kan bedst lide dem på højkant, men det kommer an på, hvor de skal stå!

    SvarSlet
  7. Skønne lyssten jeg kan li dem på vandret og lodret : )
    Fint Lo du har lavet og super historie, godt i kan hjælpe hinanden
    Rigtig god aften

    SvarSlet
  8. Aih, for et skønt billede af familien der skal i det fine tøj. Godt det nu bliver bevaret.
    Dine sten er altså flotte, og jeg tror også jeg vil foretrække dem på højkant.

    SvarSlet