lørdag den 6. december 2014

6. December en kalendergave

Som nævnt forleden var det fredag min tur til at trække en kalenderpakke, og jeg fik dette terningspil til pakkeleg, vi har det som kortspil, jeg har ikke set det som terningspil før



Til morgenmaden havde en af mine kollegaer arrangeret en julequiz med 13 spørgsmål med hver 3 svarmuligheder, jeg missede antallet af landsdækkende hvide jul siden attenhundrede-et-eller-andet men havde alle de andre rigtige, og var også den med fleste rigtige, så jeg fik gevinsten en honningksge-bombe uhmm, den var god

5 kommentarer:

  1. Tillykke med gave og kage. Ikke dårligt!

    SvarSlet
  2. Sjove terninger. Jeg kender kun kortene, så det var lidt nyt.
    Selv om du ikke engang har styr på sneen gennem de sidste hundrede år, var kagen velfortjent - og ser lækker ud.

    SvarSlet
  3. Det var da et par dejlige gevinster :)
    God aften!

    SvarSlet
  4. Sjove terninger. Mums, den ser lækker ug, den honningkage

    SvarSlet
  5. Det var da et fedt spil. Og så første gang jeg har hørt om det med terninger som de her. Sjov ide med den lille spørgsmålsleg også og tillykke med gevinsten, den ser også rigtig god ud.

    SvarSlet