torsdag den 4. december 2014

4. December

De sidste par år har Solveig, min mand og jeg været på juletur til en storby, og som nogen måske husker var vi sidste år i Hamburg hvor vi nød alle de mange julemarkeder.
Her er de første par sider fra mit PL album



Og så lige et billede fra i år, jeg er ansat i en meget lille afdeling så det er ikke blevet til så meget julehalløj tidligere, men nu deler vi kontor med nogle rigtige julehyggere og den afdeling de kommer fra plejede de at have pakkekalender, så det blev også lavet i år og min afdeling blev også involveret, vi har ikke så mange muligheder for at hænge noget op, men snarrådig kollega hoppede op på reolen, skubber lidt til loftpladerne og så kunne der hænges et par snore op
Og det er min tur til st vælge pakke i morgen :)


5 kommentarer:

  1. Julemarkeder er noget af det bedste jeg ved!
    Flotte PL sider!
    Du må lægge gaven på i overmorgen, det er jo spændende.....

    SvarSlet
  2. Rigtig flotte sider, og dejligt at se, at der er blevet plads til lidt juleri på jobbet også, og dejligt med snarrådige personer, der kan klare de små problemer hen af vejen.

    SvarSlet
  3. Intet er bedre end at arbejde sammen med julehyggere.
    Og det er den fedeste måde at hænge pakkekalender op på, jeg har set længe.

    SvarSlet
  4. Dejlige PL sider du har lavet og julemarkeder er SÅ hyggelige : )
    Fed måde at hænge kalender pakker op på i har jo pladsen tihi...
    Glæder mig til at se hvad du fik : )
    Rigtig god 4 dec aften

    SvarSlet
  5. Hyggeligt med en pakkekalender på arbejdet! Det ser da sjovt ud med de svævende pakker :-).

    SvarSlet