lørdag den 20. december 2014

20. december

Så skete det - der var en dag vi ikke fik blokket, men vi er her stadig. 

I eftermiddag skal jeg ud til Randi og hendes familie for at pynte juletræ og bytte julegaver. Vi skal nemlig ikke være sammen juleaften. 


Som Randi selv nævnte forleden havde hun 'mistet' en julegave, heldigvis lå den hvor hun havde lagt den, nemlig hos mig... Og her er beviset.

Rigtig god sidste adventsweekend. Jeg er startet på 14 dages juleferie, det er rigtig dejligt, især fordi jeg ikke har de store planer.

7 kommentarer:

  1. håber du får en hyggelig dag og rigtig god feriue fra en som også lige selv er begyndt på ferie. det er skønt

    SvarSlet
  2. Dejlig med ferie - håber du nyder dem :-). Ser godt ud med de pakker - er der nogle gode ting i dem??????????????

    SvarSlet
  3. Sikke fine til og fra kort på dine gaver. God ide.
    Og Godt du har styr på Randis pakke.....!
    Rigtig god ferie - luksus.

    SvarSlet
  4. Skønt med ferie det har vi også nu : )

    SvarSlet
  5. Pakker pakker pakker - jeg begynder allerede at glæde mig til d 24. skal dog liiige selv være klar med mine pakker. =0) TAK for i år.

    SvarSlet