mandag den 15. december 2014

15. december

Vi havde julefrokost på arbejde i fredags. Den foregik med rundvisning på Statens Museum for Kunst, vinsmagning af argentinske vine. Derefter foregik resten som sidste år, med valg af egen julegave og spisning i nabohuset. En rigtig god dag/aften/nat.

Allerede om torsdagen fik vi gave af en kollega, hendes lokale Brugs havde bestilt for mange af Jonatan Spangs gratis dvd'er hjem, så hun havde sørget for en til os hver, og havde brugt tid på at binde sløjfe på dem alle. 


Samme kollega er også kunstner, hun gør det mest i papir, og kan derfor forstå når jeg taler om, at papir kan være lækkert. Julefrokostudvalget havde bestilt pakke hos hende til os alle. 

Vi fik hver en pacifistisk brosten. De er, så vidt jeg har forstået, lavet da det gik hårdest til på Nørrebro, som en del af en udstilling med i alt 100 sten. Hver sten er nummeret, og vi har fået certifikat på dem. 

Derudover fik vi også en skål. Udformningen er rimelig ens, men farverne er forskellige.

Selv om de to ting ikke nødvendigvis hører sammen, synes jeg det ser meget godt ud sammen. Jeg har sat to fyrfadslys med batteri i, det giver et helt specielt lys som jeg er ret vild med.

Hvis du vil se mere til min kollega Lotte Helle kan du finde hendes hjemmeside her

5 kommentarer:

  1. Lyder til at det har været en delig julefrokost I har haft der, og det er da vistr første gang, jeg har hørt om, at man selv vælger julegaver ha ha, men der skal jo være en første gang for alt.

    SvarSlet
  2. en anderledes gave som ser rigtig godt ud sådan som du har sat dem sammen. Forsat god aften

    SvarSlet
  3. Hvor er du blevet begavet! ikke dårligt!

    SvarSlet
  4. Sikke mange fine ting du har fået. Sjove og forskellige.

    SvarSlet
  5. Sjovt, hvordan en demonstration kan blive til kunst ;)

    SvarSlet