lørdag den 13. december 2014

13. December



Idag har vi fået klaret et par småindkøb, lagt dej til klejner og jødekager, og så har jeg lavet til-og-fra-kort.
Jeg havde set disse i flere modeller på pinterest, det ville være oplagt at bruge spellbinders no 1 men min højre arm har det ikke så godt ( og jeg ville typisk ikke nøjes med udstansningen, men også embosse) så jeg valgte at lave modellen på Sille, de er ca 9x9 cm og så foldet på midten, det er lige småt nok, men tænkte at der ellers ville være meget papirspild



Inden i er der et ark hvidt kopipapir der også har været en tur i Sille, jeg burde selvfølgelig have brugt sketchpennen til at skrive "til " og "fra"  men papiret lidt glat i det, så jeg gad ikke begynde at eksperimentere med det :) 

Idag er vi hundesitter for min svigerindes hund, jeg sendte dette billede til Nadja, og hendes kommentar var at jeg "da godt kunne have støvsuget den store nullermand op ved siden af nissen "  :D

8 kommentarer:

  1. Søde fra og til kort. :-). ham, ha... sjovt billede af "nullermand" og nissen... :-).

    SvarSlet
  2. søde kort og en skøn lille nullermand

    SvarSlet
  3. Sååå søde kort og en endnu sødere lille nullermand her også sammen med den nuttede nisse.

    SvarSlet
  4. Flotte tags til dine gaver.
    Og din nullermand er større end mine her.......Hæhæ.
    God aften.

    SvarSlet
  5. Det er nogle søde til og fra kort.
    Og sød nullermand også ; )

    SvarSlet
  6. Hvis alle nuller mænd var så kære, var der slet ingen grund til at støvsuge, dine til og fra kort er søde. knus morkaren.

    SvarSlet
  7. Dejlige til og fra kort, Sillen er god til så mange ting : )
    Super sød nullermand : )
    Rigtig god aften

    SvarSlet