torsdag den 11. december 2014

11. December

Som jeg tidligere har nævnt var jeg med Nadja hos hendes svigerforældre og lave juledekorationer. Fadet er fra Fakta, to slags mos og lidt pynt.


Og her er lidt af hvad vi fik lavet den aften, den nederste skal jeg dog have gjort noget ved, den ville ikke rigtig som jeg ville, så den har stået i skammekrogen, det er en hel mospude den var så flot at jeg synes det ville være synd at dele den, og vi havde mos nok, men den mangler "noget"
 Og så lidt mere bryllupsscrap, der var ikke noget oplagt sted til fotografering, hverken ved kirken eller kroen, så de unge mennesker havde været på rekognoscering og fundet dette sted kort fra kroen med udsigt over markerne.


7 kommentarer:

  1. Hvor er det hyggeligt, at se dine julerier.
    Igen et flot layout. Dinne kunne nu godt have brugt lidt tid på at finde nogle lilla blomster ; ) : ).....

    SvarSlet
  2. Såå fine dekorationer, du har fået lavet, og LOét er bare kanon også. Virkelig smukke omgivelser til et brudepar, må jeg sige.

    SvarSlet
  3. Sikke fine dekorationer - og sikke mange.
    Og LOet er er smukt.

    SvarSlet
  4. Flotte dekorationer og smukt LO. Flot område, billedet er optaget i. Smukt.

    SvarSlet
  5. Flotte dekorationer og fint Lo hyggeligt har du det : )

    SvarSlet
  6. Dejlige dekorationer og fint layout fra en af de største dage i livet <3

    SvarSlet
  7. skønne dekorationer og præcis samme fad har jeg brugt til mine. flot layout

    SvarSlet