mandag den 1. december 2014

1. december og vi blogger for første gang i laaaang tid

Som tidligere år har vi sammen med flere andre på Scrapsisters besluttet os for at scrappe hver dag ind til jul.
I år var det som bekendt første søndag i advent og som tidligere år har Solveig og jeg en adventskalender sammen med Eva, Nadja og vores mor, det er smadderhyggeligt at åbne en pakke hver søndag.

Min pakke i går var fra Nadja
 og den indeholdt 3 søde stempler i god PL-størrelse
 
  Traditionen tro (det var andet år, så er det vel en tradition ikk?) var jeg med Nadja hjemme hos hendes svigerforældre og lave juledekorationer, det er rigtig hyggeligt og dejligt lige at kunne få hjælp til en detalje der driller. Her er årets udgave af en "adventskrans"


mange decemberhilsner fra Randi

8 kommentarer:

  1. Lækker gave og en skøn "krans"

    SvarSlet
  2. sikke en dejlig gave og en super flot "krans"

    SvarSlet
  3. Dejligt med en julekalender, og din adventskrans er så smuk, jeg er mest til hvide lys, men syntes rigtig godt om disse mørk lilla, lilla er jo julens farve. knus morkaren.

    SvarSlet
  4. Skøn kalendergave her og hvor er det en smuk adventskrans/ dekoration du her har fået lavet.

    SvarSlet
  5. Hyggeligt med adventsgaver. Og sikke en smuk adventsdekoration.

    SvarSlet
  6. Lækre gaver og krans!
    Jeg glæder mig til, at følge jer i decemer.

    SvarSlet
  7. Skøn adventskransen du har kreeret - med hjælp - hmmmmm...
    Og skønt med pakkekalendergaver, især med gode anvendelige scrapting.
    Jeg går jo og venter stempler vundet på OSH i går. Sponseret af et par søde scrapdamer fra Kbh. Hvor heldigt for mig. TAK til jer.

    SvarSlet