lørdag den 14. juni 2014

sangskjuler

 
Sidste eller forrige år var der en snak om sangskjulere på Scrapsisters og Lisbeth viste at hun havde brugt en stor blomster-punch (som jeg tilfældig lige havde købt) og lavede sangene om til buketter.
 
Og det var oplagt at bruge til brylluppet - jeg vidste vi skulle sidde ved 7 borde, og var inde i overvejelser om at lave nogle bøtter selv ved at beklæde nogle mælkekartoner, men jeg var lidt presset på tiden (havde jo kun kendt datoen i 1 år!) så da jeg så disse små søde spande hos Søstrene Grene til 14,-kr stykket valgte jeg at bruge dem
 
Sangene er trykt på lysegrøn papir, og blomsterhovederne er er punchet i farvet kopipair, og så er der skåret et X i midten så sangen kunne presses igennem
 


5 kommentarer:

  1. Hold da op, de er da bare rigtig fine Randi, og ser ud til at være forholdsvis hurtige og nemme at lave, hvis man er lidt bagud, hvad vi jo nok altid er mon ikke? he he he

    SvarSlet
  2. Flot og farverigt!
    God weekend.

    SvarSlet
  3. Super sød ide. Og de pyntede helt sikkert på bordene.

    SvarSlet
  4. Aih, hvor er de flotte. Og festlige. Egentlig smart at der var så mange spande.....det virker meget mere festligt med mange. Synes jeg.
    Godt du nåede det hele, når du nu KUN havde 1 år. LOL.

    SvarSlet
  5. Flot hvordan fik du blomster hovedet til at sætte fast

    SvarSlet