søndag den 8. juni 2014

bryllup

Der har været lidt stille på bloggen på det sidste, det skyldes ikke at vi ikke har lavet noget - men at meget at det vi har lavet har været hemmeligheder.
Men nu kan vi godt vise frem - min ældste datter Nadja fik i går sin Daniel og vi var til fin bryllupsfest på Sengeløse Kro
 
Her ses det unge par uden for kirken

 
 
 I skal også lige have et kig på bagsiden af kjolen som er rigtig flot
 
 Brudebuketten, og inden nogen begynder at lede efter botanikbøger for at finde ud af de blå "kugler" så er det ikke blomster - men gommen spiller petanque så Nadja havde valgt at tage nogle af de "grise" der bruges i spillet, malet dem og fået dem sat i buketten. Da hun nævnte sin ide første gang, spurgte jeg hende hvordan hun ville få dem montereret - "det må Far finde ud af!" og det gjorde han så, de er heldigvis træ hele vejen igennem så der blev boret et hul og sat en grillpind i
 Jeg havde lovet at lave nogle kort, og leveret 3 stk. til brylluppet - glemt så at tage billede af det vi selv gav, men jeg ved jo hvor det er henne.
og tak til AKA for hendes pinterestboard om bryllup, der fandt jeg hurtigt det jeg skulle bruge :o)

 
I dag står den bare på stille og rolig afslapning, for det blev lidt halvsent før vi var hjemme (eller tidligt) - men jeg skal nok senere vise bordpynt og det manglende kort



6 kommentarer:

  1. Stort tillykke med datteren. Hvor er hun smuk. Det er en flot buket og sjov ide med kuglen.
    Det er også flotte kort, du har lavet.
    God pinse til jer.

    SvarSlet
  2. WOW hvor er det hele bare flot Randi, og stort tillykke med datteren. Virkelig flot kjole og så er det jo goddt, at mor er så dygtig til at få selv kortene til at matche så fint også.
    Há en god resten af week-enden nu, godt det er en lang en så.

    SvarSlet
  3. Tillykke med datteren. Søde kort

    SvarSlet
  4. Til lykke med datteren - sikke en smuk brud. Sød ide med buketten og fin ser den ud - må have duftet skønt med fresia i. Og sidst men ikke mindst - fine kort du har leveret til brudeparret. =0)

    SvarSlet
  5. Smukt par!
    Rigtig flot brudebuket og god ide med grisene!
    Fine kort!

    SvarSlet
  6. Tillykke med det søde unge par. Hvor er din datter dog smuk i den fine kjole. Også bagfra.....
    Dine kort er bare super flotte - og tænk at min Pinterest har medvirket.....
    Hvor er det en sød ide med de grise i buketten. Det er vist heller ikke set før. Og godt farmand kan klare de praktiske opgaver.

    SvarSlet