torsdag den 9. januar 2014

Endelig færdig :o)

I går var der scrapklub på Scrapsisters, Carina plejer at komme med nogle gode oplæg til kort, PL eller layouts - jeg valgte dog ikke at følge dem, men i stedet "finde på noget selv" og det er så helt ikke korrekt, for meget af det jeg laver er inspireret af Shimelle 
 
Dette er den sidste side fra vores ferie i Kr.Himmelfart 2011 - jeg har været i gang længe, men var også gået i stå for jeg havde mange billeder, især fra Egeskov Slot, men synes ikke de var "værd" at lave hele los med, så jeg besluttede at lave de resterende billeder i lommer, så får man meget mere med uden at lave mange sider.
 
Dette var egentlig et billede der var i overskud, men da jeg havde en tom bagside af et tidligere layout valgte jeg alligevel at tage det med, alternativet havde været en tom side eller et stykke mønsterpapir.
 
 
Her er en af de sider jeg lavede i lommer, jeg er glad for billederne, men hvor mange layouts kan man lige lave med "udsigt" nu er de samlet på for og bagside i denne lomme. 
 her er bagsiden, der var ikke så meget at fortælle, så det blev bare til noget enkelt pynt (klippet ud af et 6x6 ark)
 
og hermed erklærer jeg "Kr. Himmelfarferien 2011" for færdig

4 kommentarer:

  1. Super flotte sider!
    God aften.

    SvarSlet
  2. Ser godt ud, jeg bruger også en blanding af LO og PL når jeg laver ferie albums

    SvarSlet
  3. Det ser da godt ud! Og god kombination.

    SvarSlet
  4. Flotte sider og en god løsning.

    SvarSlet