søndag den 29. december 2013

Fødselsdagskort


Så har jeg fået samling på de kort jeg har modtaget i anledning af min fødselsdag, var endda så heldig at der kom lidt klart vejr igår så jeg kunne få dem fotograferet
Som sædvanlig er det en buket af flotte detaljer og inspiration til fremtidige kort, det er bare så lækkert
 
det første er fra Annette (AKA) enkelt men med fine detaljer
 
 
 Det næste er fra Anja en fin udskæring og med knapper som blomster
 
 Dette er fra Frk. Q et lilla kort med en lidt anderledes åbning
 og inden i
 Dette er fra Evil Eve, superenkelt med strimler af papir og så pynt, og det ligner en million
 
 Dette er fra Rysse med masser af fine detaljerede udskæringer, og pigen er bare så sød
 
 Dette højtflyvende kort er fra Hanneby med flotte udklippede balloner og noget sølvtape som base
 
Dette er fra Moster Olivia  også med fine udskæringer og sat sammen på en måde som jeg nok ikke havde tænkt på
 Dette er fra Solveig, det blev leveret på dagen, heldigt det ikke skulle med posten for det kneb med en kuvert det kunne være i, det er et flot kort der ska stå op og med kig ned i "rummene"
 
 Dette er fra min ældste datter Nadja også et helt enkelt kort men med små fine detaljer, kjolen er klippet ud og sat på med små puder
 
 Dette er fra min Mor, et fint lille kort lavet af cirkler, efter inspiration fra Hobbyboden.

Mange tak allesammen, de er blevet aet, beundret, og studeret nøje




6 kommentarer:

  1. Flotte kort. Sikke mange gode ideer til kommende kort. Ærgerligt at du ikke nåede at få dem alle sammen.

    SvarSlet
  2. Dejlige kort du har fået og sikke en forskellighed! Der er virkelig en masse dejlige ideer at lege videre med.

    SvarSlet
  3. Ja, der er lidt at lifte af....som jeg selv har gjort fra Pinterest.
    Dejlig meget inspiration. gemmer lige Nadjas kort, for det er en fin ide med ballonerne.

    SvarSlet
  4. Mange flotte kort du har modtaget på din fødselsdag.

    SvarSlet
  5. Så mange virkelig flotte kort du har fået her. Kan udmærket forstå de er blevet aet og kælet en masse ha ha ha.
    Håber du havde en god fødselsdag.

    SvarSlet