mandag den 9. december 2013

9. december - og jeg har vundet

Forrige lørdag var lottopuljen rigtig stor, så jeg synes jeg ville prøve lykken. Det er først i dag jeg har fået tjekket den og sørme om ikke jeg vandt 43,-. Jeg havde jo håbet på den store gevinst, men lidt har da også ret. 

Nu skal jeg bare træffe de store beslutninger om, hvad gevinsten skal bruges til.


Normalt ville jeg have sagt nej tak, til at få kvitteringen med, men efter jeg er begyndt på PL samler jeg dokumentation i lange baner - jeg ved ikke om jeg får brugt den, men det er jo altid rart at have.

3 kommentarer:

  1. Jamen stort tillykke da, hvor var du heldig, det er mere end jeg har vundet i Lotto ha ha ha. Nu behøver du jo altså ikke at solde det hele væk lige på en gang vel? ha ha ha

    SvarSlet
  2. For pokker da Solveig,- tillykke med den store gevinst,- nu skal du jo ikke bruge alle pengene på en gang :) ... der må doseres ! ... :)

    SvarSlet
  3. Stort tillykke med alle de mange penge........
    Lad være at prale for meget, som Erik gjorde engang han vandt 45, kr i Lotto. Han måtte give morgenbrød på arbejde i den anledning - for 95,- kr.

    SvarSlet