lørdag den 26. januar 2013

Pyntet polaroid


Endelig har blogger lyst til at makke ret så jeg kunne uploade billeder - jeg får ikke lavet så mange "færdige produkter" for tiden, har i stedet leget med min nye sille - men forleden aften skulle det være, jeg havde set denne tut på nogle pyntede polaroid rammer som jeg ville prøve, papiret er fra panduro, og da det er det papir jeg ville fortsætte mit november/december album med var det jo oplagt at bruge det her så jeg har lidt på lager når jeg for alvor går igang:
Rammerne og "frimærkerne" er skåret på sillen, cirklerne er min nye punch, kameraet er et Amy Tangerine stempel


Hun har også en tut på pyntning af journaling-card det bliver vist mit næste projekt

7 kommentarer:

  1. Hvor er de bare fine. Tror da jeg vil prøve at lave nogen - har en polarid-die fra QK.

    SvarSlet
  2. Hold da op hvor er de fine. Sikke en god ide. Gad vide om ikke man kan lave noget der ligner - altså os uden Sille !!!
    Tak for linket og god weeekend til jer begge.

    SvarSlet
  3. De er superfine.... det kamera er rigtig godt

    SvarSlet
  4. De er da godtnok bare supersøde!
    Forsat god weekend.

    SvarSlet
  5. Virkelig søde... Drømmer også om en Sille....

    SvarSlet
  6. Søde kort du har lavet ;-) Dejligt med de lyse farver...

    SvarSlet
  7. De er rigtig flotte! Lækker stil.

    SvarSlet