søndag den 27. januar 2013

lille taske og journalingcard

Vi skal fejre min svigerindes fødselsdag i dag, hun skal have et gavekort, så jeg fik Sille til lige at fixe denne smarte lille taske her til formiddag, for at få fat i gavekortet indeni skal man åbne hele taske, så jeg har valgt at skrive vores hilsen inden i også, Selve tasken er ikke større end 12 cm lang og 12 cm høj, så gavekortet er bare droppet lige ned i, der var ikke pladst til et lille omslag eller noget :o)


 I går fik jeg lavet nogle journalingcard efter denne tut jeg har endnu ikke besluttet mig for om der også skal "tabs" på men det kan jeg jo altid tilføje. Papiret er noget tyndt papir fra en ferie-blok Nadja og jeg fandt i ferien og delte, det er så tyndt at jeg har klæbet det op på hvidt karton.

Vejledningen har godtnok en cirkel øverst, men jeg tænkte at et snefnug vil passe fint, da det skal bruges til vinterbilleder 

8 kommentarer:

  1. Det er godt nok en fin lille taske - super ide :O)

    SvarSlet
  2. Super flot taske. Ser frem til der flytter en Sille ind her engang, når jeg vinder i Lotto....

    Hilsen
    Susanne

    SvarSlet
  3. sjov ide med en taske og søde journaling card

    SvarSlet
  4. Et gavekort kan være så kedeligt at give, men med sådan en flot indpakning tager det sig helt anderledes ud. God ide!

    SvarSlet
  5. Fantastisk sød lille taske. Det må altså være rart at have maskiner til det hele. Vi andre skal jo scrappe selv......hihi.
    De journalingcards er bare søde og selvfølgelig skal der snefnug på til vinter-sider.
    Tak for mål på de sidste, det kan garanteret bruges til andet.
    God ny frisk uge.

    SvarSlet
  6. Super sød taske, og så er jeg bare vild med dine journaling-kort.

    SvarSlet
  7. Supersød taske. Det gør da meget at få et gavekort sådan!
    Lækre journaling kort. Dem vil jeg gerne se flere af ; )

    SvarSlet