onsdag den 12. december 2012

12.12.12 12.12

Som de fleste ved, er det en hel speciel dato i dag - det er sidste gang i et par hundrede år, vi har mulighed for at skrive det samme tal i dag, måned og år. Jeg ved der er travlt på Københavns Rådhus - og sikkert også mange andre steder - med vielser, for der er mange der vil giftes denne helt specielle dag. Jeg kan nu ikke forstå det, var det mig der skulle giftes i år og det skulle være en helt speciel dato ville jeg vælge 20.12 2012, men sådan er vi jo så forskellige

Vi har begge taget et billede kl. 12.12 af det vi lige lavede på det tidspunkt

Solveig: En af mine opgaver på arbejde, er at sørge for frokost til alle - vi er 10 når alle er til stede.
Jeg var ved at ordne dagens frokost da kl. var 12.12.

 
Randi: Kl. 12,12 sad jeg i kantinen, men da min tallerken måske ikke er så spændende, valgte jeg i stedet at tage billeder af vores juletræ og vores nisser der altid hænger ned fra loftet i december. 
 

 

6 kommentarer:

  1. Hold da op et flor juletræ - hvor er det henne?

    SvarSlet
    Svar
    1. det er i kantinen på mit arbejde, og så hænger der baner af stof på kryds og tværs, og så nisserne i kurvene der har hængt der i al den tid jeg kan huske

      Slet
  2. Det er en sjov ide med at fotografere kl. 12.12, har set at der er flere der har gjort det:).
    Hold op et flot juletræ:-)
    Hav en god aften.

    SvarSlet
  3. Et smukt kæmpetræ og sjovt at høre hvad i lavede kl 12.12. jeg sov

    SvarSlet
  4. Ja, det er lidt sjovt med den dato.
    Fantastisk juletræ. Det er da vildt stort.

    PS. Den hvide kuvert yderst må godt åbnes. Men den indeni må ikke. Endnu.

    God 13. dec.

    SvarSlet
  5. Ja jeg var også på arbejde og sad også og spiste sammen med en del af beboerne kl. 12.12
    Fantastisk smukt træ

    SvarSlet