fredag den 7. september 2012

National Football Museum

Da jeg var i Manchester kom jeg forbi National Football Museum, og det måtte jeg da ind og se. Jeg tog en masse billeder - indtil videre er der kommet disse to LO ud af det. 

Det første drillede, jeg havde først lavet det på en helt anden måde, men var bestemt ikke tilfreds, da jeg så opdagede at jeg kunne tage billederne af, uden at ødelægge dem, fik jeg lavet dette LO i stedet for. 


Dette LO er bare en masse citater jeg har klippet ud - de hang rundt om på væggene i museet.


Et fantastisk citat



1 kommentar:

  1. Det var dog et spændende emne og lidt anderledes end sædvanligt !! Men jeg kan virkeligt godt forstå, du synes, det må på et LO - eller flere.
    Den citatside ser spændende ud.
    Tænk at have være sådan et sted.....Jeg anede ikke engang, at det eksisterede.....Og sådan bliver man så klog af at blogge......hihi.
    Rigtig god weekend.

    SvarSlet