lørdag den 14. juli 2012

Endnu et lo fra en fransk zoo

Jeg har lavet et dobbelt layout med billederne fra vores zoo-tur sidste år det er vores datter, og konen fra det vennepar vi fulgtes med (og skal holde ferie med igen i år) egentlig siger billederne måske ikke så meget - men vi har ikke ret mange billeder fra den ferie med mennesker på, så dem der er synes jeg skal udnyttes. Note til mig selv: husk også at tage billeder af mennesker.....

Layoutet er igen liftet/Inspireret fra Shimelle fra et af hendes kurser. Papiret er fra Søstrene Grene, den røde bort er washitape.


5 kommentarer:

  1. Hvor flot! Du ahr ret - jeg er også en, som glemmer at tage billeder af mennesker...

    SvarSlet
  2. Flot og enkelt dobbelt LO :-)

    SvarSlet
  3. Flotte LO´er du har lavet! jeg kan godt lide den "friskhed", som det lyserøde giver til siderne.

    SvarSlet
  4. Flotte layouts. Det er dejlige sommerfarver, du har brugt.

    SvarSlet