onsdag den 18. april 2012

scrapkursus

Jeg har deltaget i et on-line scrapkursus hos Two Peas in a Bucket hvor Shimelle underviste - det har været rigtig godt.

Hun har bla. et koncept hun kalder Starting Points det er som en slags skitse, men ikke helt så detaljeret - her er mit forsøg på en af hendes starting points
Papiret er fra en stak blandede ark Solveig og jeg købte sammen for nogle år siden, vi delte arken så de stykker jeg har er 6x12"- her har jeg skåret dem i 5x5"
billederne er lidt lysere i virkeligheden men vi har haft gråvejr hele dagen!

og her er det færdide resultat - kan se jeg lige skal ind med lidt ekstra tape, der er noget af papiret der flagrer lidt.


en lille detalje, ups og en skrivefejl - den må jeg lige prøve at få rettet!










9 kommentarer:

  1. Super flot LO. Skønne farver.

    SvarSlet
  2. Det lyder spændende og flot ser det ud!

    SvarSlet
  3. Egentlig en smart måde at lave en baggrund på. Og her har du jo brugt noget flot papir der passer fint til fotoet.
    Fint er det i hvert tilfælde.

    Og sikke indkøb I har gjort alle 3. Nu forventer jeg at se en masse kort med ministempler i fremtiden.....Det må være rart at kunne deles lidt om tingene.
    Det er dejligt at Nadja er kommet i gang med scrapperiet, og den tykke blok er et virkelig god køb. Jeg fandt den samme, og har fået set lidt af den. Det er godt nok til mange projekter.
    Nu er kalenderen snart tom foran os, (altså næsten...hii) men det blev også en hektisk uge, når vi lige puttede en Sjællandtur ind i det program ! Men det var bare så godt, vi gjorde det. Sikke mange oplevelser på få dage.

    SvarSlet
  4. Det var da en smart måde at lave det på..
    Lækker detalje!!

    SvarSlet
  5. God måde at lave layoutet på, og det passer perfekt, til billedet

    SvarSlet
  6. Det lyder jo som et spændende kursus - og sikke en sjov måde, at sætte flere forskellige stykker papir sammen på.

    SvarSlet
  7. Spændende kursus. Flot layout.

    SvarSlet