mandag den 16. april 2012

Indkøb fra SAM

Vi har de sidste 2 dage været på SAM sammen med Rysse, Randis ældste datter Nadja og ca. 200 andre scrappere, her er hvad vi fik købt:

Randi:
Jeg købte stort set kun det jeg havde på min seddel hjemmefra:

MS sommerfugle punch - ministempler - EK succes scallop punch - et par skæreblade og en sort zig writer

Derudover blev det til lidt tape - en lykkepose med glimmermist (i farver jeg ikke har) glimmerglam og noget andet glimmer samt et stempelsæt fra Amy Tangerine jeg længe har haft øje på men var ikke klar over det kunne fås i DK

Ministemplerne, jeg købte sættet som vist på billedet, og supplerede med yderligere et par stempler, bl.a. en sød lille mariehøne, jeg var heldig at få fat i før de blev udsolgt


Her et nærbillede af stempelsættet - det er især det lille kamera med hjertet jeg har forelsket mig i


til sidst de 2 punch, sommerfuglen var planlagt, og scalloppunchen var på ønskesedlen for den havde jeg heller ikke set i DK


Solveig:
Jeg havde bestilt nogle få ting hjemmefra, og havde en idé om hvad jeg skulle/ville have - heldigvis vidste butikkerne hvad jeg manglede og havde det med, så jeg bare kunne tage det ned fra hylderne :-)

Det blev til: Et stempelsæt fra Artemio, et sæt ministempler, en die fra Marianne Design med tulipaner, nogle halvperler, nogle tillykke-stempler og en lykkepakke hvor der var et stempel, en saks, nogle voks og prægeplader til at trykke ned i voksen.
Jeg fik også nogle Tim Holtz ting, en die med swirvl, nogle blomster, prægeplader der er perfekte til herrekort, en "bakke" til de små die, og et alfabet
 Til slut de mere praktiske ting: Skilelblade, skæremåtter til Sille, lommer til stempler og blade til skæremaskinen.

Nadja:
Som rimelig ny i scrapverden - i hvert fald når det gælder egne materialer - blev der købt nogle basisting, som karton og mønsterpapir, en del stempler og andet spændende. Glæder mig til at se flere resultater

13 kommentarer:

  1. rigtigt fine indkøb, ja det bliver sjovt at komme igang med de nye ting, og sikken en stor portion du har købt

    SvarSlet
  2. Skønne indkøb, hyggeligt at hilse på dig Randi ;-) Det lykkedes mig ikke at finde Solveig, sad du ikke på din plads ret længe ad gangen ?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det må have været et tilfælde du ikke har set Solveig, til hendes forsvar skal siges hun ikke var den der var mest væk fra stolen :o)

      Slet
  3. lækre sager i har fået med hjem.....

    SvarSlet
  4. Lækre ting!!
    Jeg er lidt ked af at jeg ikke nåede at snakke med jer, ud over at I faktisk var nogle af dem jeg fik hilst på da vi checkede jer ind!
    Hiv endelig fat i mig næste gang!!!

    Lisbeth Z

    SvarSlet
  5. Lækre sager i har købt. Det er da rigtigt godt, at butikkerne kendte dine ønsker, på forhånd Solveig =D

    SvarSlet
  6. lækre indkøb i har gjort jer!!

    SvarSlet
  7. Skønne indkøb..
    Glæder mig til at se hvad der bliver lavet af dem :)

    SvarSlet
  8. Lækre sager i fik købt.

    SvarSlet
  9. Tak for en hyggelig weekend. Skønne ting I kom hjem med. Og hvor var det godt at butikkerne kendte til ALT det du manglede Solveig.

    Glæder mig til at se, hvad I får lavet af det.

    SvarSlet
  10. Sikke en masse gode ting I har fået indkøbt, det er altid dejligt med nyt legetøj :)

    SvarSlet
  11. Sikke en masse skønne ting du fik købt : ) dejligt med nyt legetøj tihi...

    SvarSlet
  12. waw lækker sager du har køb:) Og du har købt tulipaner fra Marianne design, mums:)

    SvarSlet