mandag den 13. februar 2012

layout med washitape

jeg har taget hul på billederne fra mine svigerforældres fødselsdagsalbum de blev 70 i september sidste år, og de skal have albummet til deres guldbryllup til oktober i år - der er 150 billeder så det er bare med at komme igang.

Det første er deres flot pyntede hæk og havegang, jeg har brugt kraft-papir, der bliver gennemgående i albummet, der har fået en gang hvid spray, flagene er fra netto eller fakta, og billederne er blev kantet med washitape

Netop washitape indgår i den udfordring som Karina har lavet på Scrapsisters så der har jeg tilmeldt mit layout

og tapeborten lidt tættere på:





4 kommentarer:

  1. Dejligt LO .. sikken skøn hæk :)

    SvarSlet
  2. Super flot LO. 150 billeder. Det må blive et tykt album, de skal have. God arbejdslyst.

    SvarSlet
  3. Superflot lo og med de flagtags. Smart.
    Det bliver da lidt af et arbejde, du skal i gang med. Det bliver spændende at følge med i.

    SvarSlet