tirsdag den 13. september 2011

Hello Kitty Swap

På Scrapsisters blev der afholdt en swap med Hello Kitty udstandsninger. En swap er en bytteleg, hvor man er delt op i grupper, hvor man så skal lave et antal udstandsninger til hver person i gruppen. I dette tilfælde to stk.
Jeg var med i 3-4 grupper og fik derfor alle disse Hello Kitty udstandsninger


Gine med knap og grantrisse fik jeg af Rysse, for jeg har selv den die med Hello Kitty som hun også har, så vi aftalte selv, hvordan vi klarede det.

Ihh hvor jeg glæder mig til at kome i gang med at lave kort med alle de flotte katte.



3 kommentarer:

  1. Wauoooooouu.... hvor ser det godt ud. Glæder mig til at komme hjem og se, hvad der ligger i min postkasse.

    SvarSlet
  2. Hold ad op hvor er de søde... spændende at se dine kort med dem.

    SvarSlet