onsdag den 4. maj 2011

Flere konfirmationskort

Min veninde og famlie skal til konfirmations hos mandens to niecer. Jeg tilbød at lave to personlig kort til dem - og da de skal have penge, synes jeg de skulle have en lille gavepose hver (så fik jeg også forsøgt at lave dem)

Det er lidt svært at se, men jeg har selv farvet papiret der er brugt til bogstaverne, det ene er grønt og det andet er gult - jeg har brugt distress ink/stain og vand med perfect pearls.

Der er en tag i hver af lommerne, hvor der på den ene er plads til at skrive en hilsen på, og den anden har jeg lavet en lomme hvor der kan lægges penge i.
Det er ikke et politisk budskab at de står på denne måde


Både min veninde og hendes mand synes de var rigtig flotte - selv om manden da lige skulle høre, hvem jeg havde fået til at lave dem for mig :-)

4 kommentarer:

  1. Hvor er de altså bare søde og skønne sommerfarver og masser af blomster.. lækkert..

    Hvordan har du lavet dem?? Er der en how to do på dem?? Er da ret sødt selv at lave små poser ;)

    Ej altså hvor er manden da streng hihih... ;)

    SvarSlet
  2. Du kan finde en How to her http://stempeleinmaleins.blogspot.com/2011/03/kleine-geschenktasche-small-gift-bag.html
    Tjek i øvrigt siden ud, den er ret ret god

    SvarSlet
  3. Hvor er de søde, og flotte forårsagtige farver.
    Tak for linket.
    Beroligende at du ikke begynder at reklamere for EF !!! Man kunne jo få tanken.
    Og ja, mænd taler jo, som de har forstand til - så bær over.....LOL.

    SvarSlet
  4. Super søde gaveposer og nogle rigtig dejlige farver ◕‿◕

    SvarSlet