mandag den 18. april 2011

Flere kort

På SAM i lørdags købte jeg det stempel fra Hero Art der hedder Stencil Flower, det skulle jeg prøve af i går. Det blev til de to kort

Det første har jeg stemplet på et stk. mønsterpapir og klippet ud. Og så har det fået et tillykkestempel med færøsk tekst

 Det andet har jeg farvelagt stempelatrykket med en blanding af Distress Stain og vand tilsat perfect pearls. Det er gjort ved tre aftryk - herefter har jeg klippet dem ud i tre forskellig størrelser, midten er pyntet med liquid pearls. Det hele selvfølgelig i lilla.
Et close-up af blomsten

2 kommentarer:

  1. Nej hvor er de blevet flotte og nogle superskønne farver

    SvarSlet
  2. Nå hvor er det blevet nogle flotte kort. Og dejligt med nye ting.
    Der er nu noget elegant over lilla.

    SvarSlet