søndag den 6. marts 2011

Kortmester opgave 2 og fødselsdagskort

Den var ikke helt nemt at løse opgave 2 i kortmesterskabet hos Scrapsisters, jeg var helt klar på at det var opsætningen og craftpapiret jeg ville lifte, så kunne jeg nemlig endelig få brugt mange af de små stempler jeg købte i Holland for et par år siden - men sort og craft, og så skulle der også noget gult og en sløjfe på! - nå men det lykkedes til sidst

Som Solveig skrev havde min mand fødselsdag i går, og han skulle selvfølgelig have et kort, jeg havde glemt at lave et (selvom jeg var alene hjemme hele dagen tirsdag) så heldigvis tilbød han fredag aften at lave den chili con carne vi skulle have lørdag aften, så kunne jeg liste mig til at lave et kort - det var dog med begrænsede midler for jeg skulle lave det i  det værelse hvor jeg opbevarer mine scrapting - men de fleste af tingene stod inde i stuen! nå men det lykkedes til sidst -det er i øvrigt vores ældste datter der har farvelagt Henry fra whiff of joy

1 kommentar:

  1. Det var dog nogle søde små stempler. Heldigt indkøb for et par år siden...hihi. Hvorfor bruger du dog ikke dem ?????
    Og sødt kort lavet i smug ! Mon ikke din mand forstod budskabet i det stempel ?

    SvarSlet