fredag den 7. januar 2011

Team Dulledas - minialbum af A5 kuverter

Datteren deltog sidste år i et sæbekasseløb og vi var flittige med kameraet, før jul fik jeg endelig taget mig sammen til at redigere, og ikke mindst bestille billederne.
Inden influenzaen overmandede startede jeg og blev endelig færdig i går.

Siderne er sorte A5 kuverter fra Tiger, de er billige, de er kraftige, og så kan jeg jo udnytte nogle af dem til at gemme lidt journaling. Jeg har samlet det nærmest som et ringbind, med scrappersringe der går gennem omslaget og samler indholdet.

Der er meget bevidst ikke meget pynt på dels fordi papiret er meget spraglet og fordi der ikke er meget pussenus over datteren.


her kan man se hvordan ringene går gennem albummet
 jeg har beholdt højden på kuverterne men har kortet dem ned dvs. de faktisk er åbne i den ende hvor der er huller til ringene., størrelsen passer fint med mønsterpapir i 15,x15 så jeg får til 4 sider af et ark.

på nogle få af kuverterne havde jeg vendt kuverten så enden der var skåret af gav plads til lidt journaling

1 kommentar:

  1. Det var dog en smart måde at lave det album på.
    Flotte, farverige papirer som jo ikke kræver en masse pynt.
    Jeg tror gerne, at din datter ikke vil have pussenus. Sådan er det vist i en bestemt alder. Men rolig.....det kommer igen. LOL.
    Skønne billeder fra en sjov begivenhed - og så er Team Dulledas da et sjovt navn.

    SvarSlet