tirsdag den 21. december 2010

scrapopbevaring

Det er ikke blevet til så meget kreativt de sidste par måneder, datteren er flyttet sammen med kæresten, så der var lige 70 kvm lejlighed der skulle males - heldigt at hun har 1/4 uddannelse som maler - og at lillesøster også er startet på grundforløbet som maler. Da den ældste flyttede skulle den yngste overtage hendes værelse, det betød endnu en gang maling og flytten rundt med tingene herhjemme, for vi overtog hendes værelse, der er husets mindste, til al den opbevaring vi hidtil har haft i stue og soveværelse.
Og det bedste af det hele, jeg har fået en fornuftig opbevaring af alle mine kreative ting så de er nemme at komme til. Jeg har fravalgt en decideret scrapplads i rummet for det er ikke så hyggeligt hvis jeg sidder der og manden i stuen - så der skal stadig scrappes i stuen og så må jeg tage det med ind jeg skal bruge.

Her er så lidt billeder, det hele er klaret med hvad vi havde i forvejen, og et par reoler vi fik af Solveig som også har været i gang i hele sin lejlighed, og vi har været med undervejes med hjælp til at samle og flytte møbler ordne lamper m.m.

Reolerne under vinduet har en rigtig god ståhøjde, så der er afsat plads til at jeg kan stå der at arbejde hvis jeg lige skal have lavet et kort el. lign og ikke gider hive det hele ind i stuen

Der er blevet plads til at bigshotten kan stå fremme permanent, i kurven ved siden af står mine dies m.m.
 I den anden ende af bordet har jeg fået plads til limpistoler og varmepistol - men overvejer at bytte om på det og bigshotten, for strømmen er i den ende
 I den ene halvdel af reolen huserer jeg med papir, album, kuverter m.m.
 Modsat reolen står en skænk hvor jeg har fået plads til punch og stempler i de 2 af skufferne

3 kommentarer:

  1. Ih hvor lækkert. Dejlig opbevaringsplads, og jeg kan godt forstå den med at sætte sig ind i stuen og scrappe - så familien ikke sidder alene !
    Men du har da også mange ting, kan jeg se, så det må være dejligt at få ryddet rundt og indrettet - og få overblik.
    Jeg tror da, I skulle overveje at nedsætte jer som flyttemænd og indretningseksperter, for I gør da noget ved det, når I går igang. LOL. Og Solvej kan blive hjælper, for hun har jo også lige rokeret rundt. Bare et lille fif....hihi.

    God tirsdag herfra.

    SvarSlet
  2. Dejligt rum, til alle dine ting : ) Må være dejligt at alle tingene er på et sted : )
    Rigtig god dag

    SvarSlet
  3. Det ser dejligt overskueligt ud :) Jeg glæder mig næsten til nogle af mine unger flytter, så jeg kan få lidt mere plads LOL

    SvarSlet