søndag den 26. december 2010

I dag er det Randis fødselsdag

Randi har fødselsdag i dag, og da vi begge er medlem af Fødselsdagskortklubben på Scrapsisters, skulle hun selvfølgelig også have et kort fra mig.

Stemplet er fra Hero Arts nye kollektion, det købte jeg samtidig med jeg købte fødselsdagsgaver til Randi. Da vi valgte at fejre hendes fødselsdag i går, hvor vi alligevel holdt julefrokost, fik hun sine gaver der. Jeg valgte samtidig at give mit fødselsdagskort, meget heldigt, for jeg havde glemt at skrive i det - jeg havde været så optaget af, at det skulle i kuvert, det var smuttet, så det blev hurtigt gjort.

Kortet ser sådan ud

Jeg går normalt ikke op i symboler når jeg laver kort, men da jeg havde mulighed for at lave noget der ligner et regneark, kunne jeg ikke lade være med at sætte det på - Randi arbejder rigtig meget med regneark.

Endnu en gang tillykke med fødselsdagen, Randi

1 kommentar:

  1. TILLYKKE TIL RANDI herfra også. Jeg håber du havde en dejlig dag.

    Haha, Solveig. Det er ikke let at være så glemsom. Men godt at vide, hvis der kommer et kort her uden tekst......så kan jeg jo gætte, hvem det er fra. LOL.

    SvarSlet