lørdag den 25. december 2010

Gavekort i julegave

Vores forældre skal til Færøerne til sommer, og da jeg synes de skulle se landet fra oven, gav jeg dem en helikoptertur i julegave. Jeg vidste ikke om det var noget de var interesseret i, så de fik et gavekort, hvori er stod, at de kunne bruge pengene på en helikoptertur eller bruge dem (som tilskud) til en frokost eller middag når de er deroppe. Umiddelbart tror jeg det bliver til helikopterturen.

Bjergene og helikopterne har jeg købt hos Sille.


Svoger skulle have en værktøjskasse i julegave, men den var desværre udsolgt, så i stedet fik han en hjemmelavet - som dog ikke er stor nok til hans behov. Rawplugs'ne er en intern joke. Randi og jeg købte nogle opbevaringsbokse hos Snarremosegaard, de kostede 3,- og så fulgte der rawplugs med, jeg har flere gange spurgt svoger om han ikke var interesseret i at få nogle af mine, og det var han ikke. Så måtte han jo have dem, uden at blive spurgt. Og så gav de samtidig noget vægt i æsken.

Rigtig glædelig jul

2 kommentarer:

  1. Eih, hvor kreativt. Flot gavekort - og supergod ide.
    Og så kan jeg godt grine af den værktøjskasse.......han kunne jo bare sige ja, til at hjælpe dig af med nogle rawplugs. Så kan han lære det, kan han.....hihi.
    Sjov og god ide.

    Fortsat god jul til jer begge.

    SvarSlet
  2. Tak skal du have. Jeg har sagt til ham, at det er med refill, men han mener ikke det er nødvendigt :-) (Jeg forstår ikke helt hvorfor)

    SvarSlet