søndag den 7. november 2010

Album fra Færøerne

Det er gået op for mig, at jeg aldrig har fået vist albummet fra min tur til Færøerne i sommerferien.

Selv om jeg skrev dagbog hver dag, har jeg valgt at lave albummet i emner, så billederne kommer ikke nødvendigvis i rækkefølge.

Alle overskrifter har jeg skåret ud på Sille, det samme gælder silhouetten på forsiden. Alle materialer er fra Panduro. Alle tekster er håndskrevet - det er sidste gang jeg gør det, for det er ikke så let at rette i, som hvis det bliver gjort på pc'en.











Der mangler et billede, det er ved at blive fremkaldt












1 kommentar:

  1. Jamen, jeg havde da også forventet, at se det album engang....LOL.

    Hvor er det bare blevet flot. Det er da et uerstatteligt minde om din tur til øerne.
    Virkelig flot sat op og inddelt. Tydeligt med focus på billederne og historierne. (og fine historier) Smart måde du har sat alle de mange fotos i lag.

    SvarSlet