mandag den 6. september 2010

Kræmmermarked

I weekenden havde campingklubben arrangeret tur til Hillerød Camping, en rigtig hyggelig plads, hvor campingmutter kommer rundt om aftenen med en kurv med slik på armen og ønsker en "god aften"

Om lørdagen tog vi på kræmmermarked i det mest fantastiske vejr, og selvfølgelig fik jeg købt noget scraprelateret (og et par gummistøvler med et mønster der ligner noget jeg har på noget vintagepapir, bortset fra at støvlerne er RØDE)

Noget af det første jeg stødte på var en bod der solgte gamle bøger for en ti'er stykket jeg fandt en spændende bog, vistnok om Tordenskjold med den mest fantastiske skrift.
sælgeren kommenterede at de havde mange spændende bøger med gode forfattere, og den jeg havde valgt var god, jeg måtte "bryde sammen og tilstå" at jeg ikke havde tænkt mig at læse den, men at ødelægge den så jeg kan bruge siderne til kort - han lurede noget. Jeg skulle lige finde min man for jeg havde ikke flere småpenge, da jeg vendte tilbage stod sælgeren med en anden bog "Bevingede ord" som han mente ville passe fint til mit formål og det havde han fuldstændig ret i - og han fik så solgt en bog mere.

den skal vist lige bladres igennem inden jeg finder saksen frem

Jeg købte også nogle kvadratiske kuverter, nogle "glitter"poselukkere som jeg satser på at kunne bruge på nogle kort, og et ark candy-stickers


Et par dies blev det også til, de 2 øverste er rammer som jeg glæder mig til at prøve, det sidste er en barnevogn, meget passende vi skal til navngivning på lørdag og barnedåb næste lørdag


og så fik jeg købt 15 ark A5 papir let embosset og let skinnende

Ingen kommentarer:

Send en kommentar