lørdag den 28. august 2010

scrapindkøb i ferien

Så er det blevet hverdag igen efter 3 ugers dejlig ferie - der er gået med at dase, være kreativ, være kulturel, og bare være.....

Jeg har efterhånden lært at det er begrænset hvor mange scrapbutikker man finder rundt omkring i Europa, medmindre man direkte kører efter dem, men jeg har også lært at kigge i butikker á la Tiger og Søstrene Grene.

Den sidste del af ferien var vi sammen med et vennepar, og hun er ved at blive hooked på scrap og kortmageri, og hun har luret fidusen med den slags butikker, vi var i Tyskland og var bl.a. inde i byen Bamberg, meget sød by med flotte bygninger, men noget scrap så vi ikke - øv - men sådan var det bare. Men da vi kørte op fra parkeringshuset under torvet på vej hjem, var det første vi så en "Euro-land" og vi råbte i kor, -"der er den jo" - så vi fik min mand til at foretage en temmelig uautoriseret parkering, og lovede at vi nok skulle være hurtige! havde ikke lige forudset at det ville være en af de største af den slags butikker jeg havde været i - men man har vel en vis erfaring i at scanne hylderne. - og her er hvad det blev til:

jeg fik også købt et stort stykke pink/lilla organza, men det har jeg desværre ikke fået billede af - men der skal ihvertfald laves nogle blomster.

Inden vi tog afsted på ferie kom min datter og hendes kæreste hjem fra London, og hun havde også været på udkig efter scrap, og havde købt et temanummer af Papercraft, jeg kender godt bladet - men her var det et helt magasin om kort, og med masser af materialer til at lave disse kort, ikke alt er min stil - men her er hvad jeg foreløbig har fået lavet



her har jeg på de gule tilføjet nogle stempelaftryk fra Whiff of joy:


jeg har stadig materialer til flere kort men dem skal der vist arbejdes lidt mere med :o)

1 kommentar: